eAnbar : نرم افزار مدیریت انبار مبتنی بر وب

امکانات و قابلیت های eAnbar

eAnbar : امنیت و سطح دسترسی سیستم انبار

• تعریف نقش های کاربری
• تعریف کاربران به تعداد دلخواه و نسبت دادن کاربران به نقش های کاربری
• اعمال سطح دسترسی به انبار برای هر نقش : مشخص می شود کاربران این نقش به چه انبارهایی دسترسی دارند
• اعمال سطح دسترسی به اسناد یک انبار : مشخص می شود که کاربران این نقش در انبار مورد نظر چه اسنادی را می توانند ایجاد کنند یا تأیید نهایی نمایند
• اعمال سطح دسترسی به امکانات سیستم eAnbar برای هر نقش
• امنیت بالای سیستم در حفظ اطلاعات ثبت شده
• تهیه پشتیبان از اطلاعات به صورت خودکار توسط نرم افزار

اسناد انبارداری

• تعریف انواع اسناد: سیستم محدود به تعداد سندها مشخصی (عملیات ورود و خروج مدنظر) نیست و هر گونه سند مورد نیاز از انواع افزایشی، کاهشی، انتقالی و انبار گردانی قابل تعریف است.
• سریال یا کد گذاری اسناد به صورت اتومات و دستی در حالت های که پیشوند و پسوند قابل تعریف به تفکیک هر انبار می باشد.
• ایجاد اسناد: سند ها از هر نوع با مشخصات کامل نظیر تاریخ، ساعت، شرکت، شخص، سند مبنا در سیستم با امکان الحاق مستندات مربوطه ایجاد می شوند، اسناد انتقالی بین انبارها، رسید و حواله
• وضعیت های مختلف یک سند شامل: سند اولیه، ثبت شده و تایید نهایی
• گزارش گیری و چاپ انواع اسناد به صورت تکی و کلی
• خروجی در فرمت های مختلف نظیر اکسل و PDF

انبار

• تعریف انبار: به تعداد نامحدود در سیستم انبار تعریف می شود و هر انبار تنظیمات مشخص خود را دارد.
• تعریف مکان: مکان ها به صورت ساختار درختی در سیستم به ازای هر انبار قابل تعریف اند.
• اسناد انبار: سندهای دلخواه از بین اسناد تعریف شده برای یک انبار و با تنظیماتی مشخصی مانند شماره گذاری اتومات یا شماره گذاری دستی برای هر انبار افزوده می شوند.
• کالا های انبار: کالاهای دلخواه از بین کالاهای تعریف شده برای یک انبار با تنظیمات مشخصی نظیر نقطه ی سفارش، حداقل موجودی، حداکثر موجودی و مکان کالا برای هر انبار افزوده میشوند
• انبار گردانی: امکان تعریف انبارگردانی های نامحدود برای هر انبار به همراه امکان الحاق مستندات مربوطه وجود دارد.روش هایی مانند FIFO و LIFO جهت چیدمان کالا در انبار استفاده می شوند.

eAnbar : خروجی اطلاعات و چاپ

• امکان خروجی و چاپ کلیه گزارشات وجود دارد
• در صورت نیاز کلیه گزارشات با قالب مورد نیاز ایجاد می شود
• خروجی در فرمت های اکسل و پی دی اف و ورد و چاپ مستقیم روی پرینتر با سازگاری کامل امکان پذیر است.
• صدور رسید و حواله و مجوز ارسال کالا
• امکان انجام هرگونه جستجو و فیلترینگ روی لیست های نمایش اطلاعات

کالا

• تعریف انواع کالا
• تعریف گروه کالا به صورت ساختار درختی
• تعریف واحدهای اندازه گیری
• تعریف کالا: کالاها به تعداد نامحدود با تنظیمات مشخص هر کالا نظیر تامین کننده های مختلف، کالاهای جایگزین برای کالا و واحد های فرعی قابل تعریف است
• تخصیص کد شناسایی و ردیابی و کد ردیابی داخلی به ازای هر سند انبار به کالاها

کاردکس و گزارشات انبار

• کاردکس روی کلیه انبار ها: کاردکس کالا بر روی یک یا چند انبار با پارامترهای مختلف نظیر شرکت، شخص و … خروجی داده می شود.
• کاردکس آزمایشی روی کلیه انبارها: کاردکس آزمایشی به کیفیت کاردکس اصلی تولید و امکان مشاهده خروجی نهایی قبل از تایید سند ها را می دهد.
• گزارشات عدم انطباق: گزارشات کامل عدم انطباق موجودی و نقطه سفارش ارائه می شود.

سفارش و راه اندازی eAnbar

سفارش، نصب و راه اندازی eAnbar

درخواست دموی eAnbar

درخواست جلسه ی دموی نرم افزار به صورت از راه دور

نقاط قوت

• سیستم کاملا تحت وب و مستقل از سخت افزار یا نرم افزار خاص
• امکان خروجی دادن اطلاعات به فرمت های متنوع و گزارشات مرتب
• کاردکس آزمایشی به کیفیت کاردکس اصلی
• گزارش اسناد به تفکیک شرکت و بازه تاریخی یا کالای خاص یا شخص خاص یا پست سازمانی خاص
• ارائه حالت های مختلف فروش نرم افزار با توجه به وسعت و امکانات کسب و کار ها
• اکثر سیستم ها سیستم انبار را با حسابداری مخصوص خود سیستم انبار ارائه کرده اند و ارائه یک سیستم حسابداری جامع که انبار بخشی از آن و متصل به آن باشد چیزی که مد نظر کوزک است نقطه قوت مناسبی است.

نقاط بهبود و برنامه های آینده

• اتصال به سیستم حسابداری
• ثبت برگه درخواست کالا و سفارش کالا (فرآیند سفارش کالا تا تحویل)
• ثبت اطلاعات بازرسی کالا قبل از ورود به انبار
• گزارش کالاهای قابل سفارش و راکد
• ثبت بارکد کالاها و بارکدی شدن سیستم
• گزارش موجودی بر اساس گروه کالا
• گزارش موجودی کالاها با توجه به محل فیزیکی کالا در انبار
• تجهیز سیستم به برچسب گذاری QR

نرم افزار انبار (eAnbar)

امروزه همه حوزه های کاری و مشاغل گوناگون به ویژه در زمینه های تولیدی و خدماتی، انبار را به عنوان یکی از پایه های اصلی کسب و کار خود دارند و تعامل بسیاری بین انبار و سایر بخش ها وجود دارد که از این جهت انبار داری درست، سریع و با دقت بالا اولویت داشته و از اهمیت ویژه ای برخوردار است و طبیعی است که هر چه صاحبان مشاغل با دقت نظر بیشتر، مدیریت کارآ تر و کاربرد ابزار های و تکنولوژی های نوین انبار های خود را مدیریت نمایند موجب کاهش هزینه های مالی و زمانی شده و این موج بهینه سازی در سایر بخش های کسب و کارشان نیز تاثیر خواهد گذاشت، و بهبود عمومی را موجب می شود.
در همین راستا تیم نرم افزاری کوزک با اتکا به تجربه های چندین ساله در صنایع و کارخانجات در حوزه سیستم های اطلاعاتی، سیستم مدیریت انبار تحت وبی راه اندازی کرده است که عملیات انبار داری را تسهیل بخشیده و دقت و سرعت بالای مدیریت انبار با پویایی بالا جهت مشاغل گوناگون ایجاد می نماید.
در سیستم مدیریت انبار کوزک کلیه عملیات مورد نیاز جهت ثبت و بهره برداری از اطلاعات انبار نظیر تعریف انبار ها و نوع آن ها، تعریف کالاها، گروه و نوع کالاها، تعریف واحدهای اندازه گیری، تعریف انواع اسناد و مدیریت اسناد، کاردکس، کاردکس آزمایشی، گزارش گیری و… تعبیه شده است، مزایای پیاده سازی نرم افزار مکانیزه انبارداری کوزک (eAnbar) عبارتند از :
• کاهش هزینه های مالی و زمانی انبارداری
• افزایش سرعت و دقت در عملیات انبارداری
• حذف محدودیت های زمانی و مکانی با توجه به سیستم کاملا تحت وب
• تسهیل گزارش گیری های مختلف و موثر در تصمیم گیری های مدیریتی

ورود